CSITBlogLogo

מדעי המחשב
הייטק בחטיבת הביניים

רחל פרלמן
computer.science.education.israel@gmail.com

 
 שלום אורח    |    התחבר    |    מנוי חדש    |    התנתק       |   לכל הבלוגים           
 
Skip Navigation Links
קהילות הבלוגExpand קהילות הבלוג

 

אינדקס מצגות וחומרי לימוד במדעי המחשב

סקראץ' 3 - לכתה ז' עמ"ט

מגישה ומציגה - גב' אנה יעקובסון
 

נכתב עבור מאגר ההקלטות קיץ התש"פ 2020

 

מספר שיעור

נושא וקישור לשיעור

מצגת, דוגמאות ותרגילים

1

המושג אלגוריתם וחשיבותו.
 

מצגת 01 אלגוריתם ופעילויות סביב המושג

2

היכרות עם סביבת העבודה. כניסה, הרשמה, מבנה הסביבה, הרצת תוכנית ראשונה - אלגוריתם. כתיבת תוכנית ראשונה. תיעוד וחשיבותו.

מצגת 02 

3

התנסות בתנועה על המסך. הכרת ההרחבה עט, רקעים. החלפת תלבושות - אנימציה. שמירה וטעינה. 

מצגת 03

4

לולאה. לולאות מסוגים שונים. לולאת "לעולמים". תרגול
תכנון גופים שונים באמצעות שרטוט בעט.

מצגת 04

5

ריבוי דמויות. תכנות מקבילי של אותה דמות. תרגול.
 

מצגת 05

6

מסרים ואינטרקציות בין הדמויות.
 

מצגת 06

7


 

המושג משתנה. הצורך במשתנה (פעילות). סוגי משתנים. קלט ופלט. פעולות חשבון. תרגול.

מצגת 07

8

תנאים לוגיים. הצורך בתנאים (פעילות בכיתה). תנאי פשוט. תרגול.

מצגת 08

9

תנאי מורכב . דוגמאות ותרגול.

מצגת 09

10

סיכום ביניים : בניית משחק : לולאה, משתנה, תכנות מקבילי, מסרים.

מצגת 10

11

המושג אתחול (פעילות בכיתה). משתנה מונה. תרגול.
 

מצגת

12

משתנה צובר . הבדלים בין צובר למונה. תרגול.
 

מצגת

למעבר לדף הבא
 

תנאי שימוש באתר | הצהרת פרטיות | צור קשר