CSITBlogLogo

מדעי המחשב
הייטק בחטיבת הביניים

רחל פרלמן
computer.science.education.israel@gmail.com

 
 שלום אורח    |    התחבר    |    מנוי חדש    |    התנתק       |   לכל הבלוגים           
 
Skip Navigation Links
קהילות הבלוגExpand קהילות הבלוג

 

אינדקס מצגות וחומרי לימוד במדעי המחשב

סקראץ' 3 - לכתה ז' עמ"ט

מגישה ומציגה - גב' אנה יעקובסון
 

נכתב עבור מאגר ההקלטות קיץ התש"פ 2020

 

מספר שיעור

נושא וקישור לשיעור

מצגת, דוגמאות ותרגילים

1

המושג אלגוריתם וחשיבותו
 

מצגת אלגוריתם ופעילויות סביב המושג

2

היכרות עם סביבת העבודה . כניסה , הרשמה, מבנה הסביבה, הרצת תוכנית ראשונה - אלגוריתם. כתיבת תוכנית ראשונה. תיעוד וחשיבותו.

מצגת  

3

התנסות בתנועה על המסך. הכרת ההרחבה עט, רקעים. החלפת תלבושות - אנימציה. שמירה וטעינה. 

מצגת

4

לולאה. לולאות מסוגים שונים. לואה "לעולמים". תרגול
תכנון  גופים שונים באמצעות שרטוט בעט.

מצגת

5

ריבוי דמויות. תכנות מקבילי של אותה דמות. תרגול
 

מצגת

6

מסרים ואינטרקציות בין הדמויות
 

מצגת

7


 

מושג משתנה. הצורך במשתנה (פעילות). סוגי משתנים. קלט ופלט. פעולות חשבון. תרגול

מצגת

8

תנאים לוגים . הצורך בתנאים (פעילות בכיתה). תנאי פשוט . תרגול

מצגת

9

תנאי מורכב . דוגמאות ותרגול

מצגת

10

סיכום ביניים : בניית משחק : לולאה, משתנה, תכנות מקבילי, מסרים.

מצגת

11

המושג אתחול (פעילות בכיתה). משתנה מונה . תרגול
 

מצגת

12

משתנה צובר . הבדלים בין צובר למונה. תרגול
 

מצגת

למעבר לדף הבא
 

תנאי שימוש באתר | הצהרת פרטיות | צור קשר